תקנון האתר
לקוח יקר עקב המלחמה שאנו נמצאים בה יתכנו מחסורי ועיכובים באספקה עמכם סליחה לכן אין חיוב אלא תפיסת מסגרת למשך 4 ימים מרגע ביצוע העסקה!
6.המוצרים אשר מוצעים באתרינו מצויים ומוחזקים בכל עת במלאי אצל ספק המוצר/מפיץ אשר מייבא את המוצר הנרכש.
7.הנך מסכים ומאשר שקראת בעיון ובדקדוק את פרטי תקנון זה וכן כי אתה מקבל על עצמך, ללא סייג, באופן בלתי חוזר, את כל האמור בתקנון זה. תקנון זה מהווה הסכם לכל דבר וענין בין החברה לבינך. אם אינך מסכים לתנאי כלשהו מתנאי השימוש, עליך להפסיק באופן מידי את השימוש באתר.
8.לשם נוחות הקריאה הדברים מנוסחים בלשון זכר, אולם מתייחסים לגברים ונשים כאחד. מקום בו נכתבים הדברים בלשון רבים, הכוונה גם ללשון יחיד, ולהיפך.
2.אקלטריק סייל רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר ו/או תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת והעדכונים יפורסמו באתר. המחיר התקף ביחס לרכישה שבוצעה הינו המחיר שהופיע באתר בעת השלמת תהליך הרכישה. במידה שמחיר מוצר עודכן באתר בטרם השלמת תהליך הרכישה, המחיר יתעדכן בסל והמחיר המחייב יהיה זה המופיע בסל במועד הרכישה.
3.אקלטריק סייל אינה מתחייבת שמחירי המוצרים המפורסמים באתר הנם המחירים הזולים ביותר.
4.אם למשתמש קיים קוד קופון, ניתן יהיה להזין אותו תוך בעת רכישת המוצר תחת לשונית "קופון הנחה" שבעמוד הסל.
5.במקרה של משלוח חינם יש להבין שעלות המשלוח גולמה במחיר המוצר.
1.המפרט הטכני באתר הוא המחייב ונלקח ישירות ממפיץ המוצר/יבואן המוצר, על מידע נוסף שמתקבל ע"י איש המכירות דרך הטלפון מהווה המלצה בלבד ולא יחייב את אלקטריק סייל, בדיקת המפרט באחריות הלקוח בלבד!
3.התמונות באתר הן להמחשה בלבד, יתכן הבדל בין התמונה המוצגת לבין המוצר המתקבל בפועל.
דמי משלוח:
1.מחיר דמי המשלוח הוא תוצר סופי של מספר פרמטרים, ואינו קבוע או מחייב. (מחיר דמי משלוח של מוצר מסוים עשוי להיות גבוה/נמוך ממחיר דמי המשלוח של מוצר אחר זהה לו).
2.המחירים המפורסמים, תקפים ונכונים לגבולות מדינת ישראל, וגבולות הקו הירוק בלבד, וכוללים מע"מ.
3.במקרה של משלוח חינם יש להבין שעלות המשלוח גולמה במחיר המוצר וההובלה חינם בין גדרה לחיפה בלבד.
4.ייתכנו תוספות מחיר מעבר לקו הירוק/אזורים מרוחקים, כפי שגובות חברות ההובלה השונות, ולכן ייתכן מצב בו יפורסם "משלוח חינם" אך מעבר לקו הירוק/אזורים מרוחקים תדרש תוספת תשלום.
5.מחירי המשלוחים לא כוללים תוספות מיוחדות (פירוק דלתות, הובלת מנוף באם אין מפתח או דרך להבאת הפריט לבית הלקוח), תוספות עבור משלוח ייגבו על ידי חברות ההובלה בעת ההובלה ואינן קשורות לעסקה.
6.דמי המשלוח לא כוללים פתיחה של מוצר או פירוקו מאריזה.
7.הובלה חוזרת לאחר תיאום ראשוני ואי הימצאות הלקוח במקום המסירה, תחוייב על פי מחירון החברה המופיע מטה.
8.במקרים בהם ירצה הלקוח להחזיר את האתר בכפוף לחוק הגנת הצרכן, יחוייב בעלות משלוח לביתו ובהחזרתו ע"פ מחירון החברה.
זמני אספקה לבית לקוח ע"י חברת הובלות:
1.ספירת ימי העסקים תחל לאחר אימות פרטי הלקוח מול נציג מכירת טלפוני וושליחת חשבונת חיוב ולא מרגע ביצוע ההזמנה באתר, הזמנה שנעשתה לאחר השעה 10 בבוקר תחשב ליום העסקים הבא.
2.אם קיים מרחק הליכה העולה על 20 מטר מבית מגוריו של הצרכן בשל חניה מרוחקת, חוסר גישה לביתו,
תחול תוספת תשלום כעלות קומה נוספת 50 ₪ ישירות למוביל בהתאם למוצר.
3.עבודה פרטית ע"י המוביל בבית לקוח: תשלום למוביל מהווה את הסכמתו של הלקוח לעבודה וכל זאת בעוד שניתנו לו הסברים טרם תחילת העבודה.
4.כלל המוצרים יסופקו לפי זמן האספקה המצויין בדף המוצר (לא כולל שישי, שבת ומועדי ישראל) בין גדרה לחיפה לאחר קבלת כל האישורים הדרושים לרבות אישור חב' האשראי מיום לאחר ההזמנה בפועל !
5.לאיזורים מרוחקים / מעבר לקו הירוק , יש אפשרות לעיכוב של עד 14 ימי עסקים נוספים לאזורים מעבר לקו הירוק ולאזור רמת הגולן/סובב כנרת/צפת ולאזורים גדרה דרומה.
6.משלוח חינם המוגדר באתר הינו מאזורים גדרה עד הקריות בלבד, איזורים מעבר לערים אלו ויגבה תשלום נוסף מול נציג טלפוני. בין 139 ₪ ל 300 ₪ תלוי בסוג המוצר.
7.שעות האספקה הינו בין השעות שמונה בבוקר ועד לחמש אחר הצהריים ללא ימי שישי, אלא אם כן נסגר אחרת מול הלקוח טלפוני או הבודעת סמס מול הלקוח.
8.הלקוח יקבל בהודעה סמס או שיחה טלפונית מחברת ההובלות את טווח השעות שבו עליו להיות בבית.
9.ביום ההגעה הלקוח יקבל התראה חצי שעה טרם הגעת המוביל לבית, במידה והלקוח לא יהיה זמין בטווח השעות שנקבע לו מראש יבוטל המשלוח ויקבע לו מועד חדש למשלוח בעלות הובלה נוספת לפי מחירון החברה.
10.שירותי ההובלה באתר הינם עד פתח הבית ואינם כוללים סבלות בתוך בית הלקוח ופרוק דלתות במידת הצורך.
תוספת מחיר לאספקה לאזורים מרוחקים שגובות חברות ההובלה:
1.אספקה לאזורי רמת הגולן/סובב כנרת/צפת או באר שבע דרומה או אזורים אחרים בהתאם ליכולת ההגעה של חב ההובלות ובעלות נוספת של בין 130 ₪ ל 250 ₪ שקל נוספים, תלוי בסוג המוצר.
מקרים חריגים בהם יש צורך בתוספת תשלום ישירות למוביל בבית לקוח:
תוספת קומה מקומה ג' לבניין שאינו על עמודים – 50 ₪
תוספת לקומה עליה/ירידה בתוך בית פרטי – 50 ₪
תוספת הורדת מוצר ישן של הלקוח בתוך הבית -50 ש"ח לקומה
תוספת הורדת מוצר ישן של הלקוח מקומה שלישית ללא מעלית -50 ש"ח לקומה
תוספת קומה בבניין מקומה ג' שאינו על עמודים למקרר דלת ליד דלת – 70 ₪
פירוק דלתות למקרר דלת מעל דלת – 120 ₪
פירוק דלתות מקרר דלת ליד דלת ומקרר – 160 ₪
תוספת לקומה בתוך הבית (מדרגות ספירלה) – אין אישור לעלות את המוצר והלקוח חייב לעדכן אותנו טרם הרכישה!
עלות ההובלה לא כוללת את הדברים הבאים והינה באחריות הלקוח בלבד:
הרכבת המכשיר שנרכש, הזמנת מנוף, שרותי סנפלינג, פתיחת ופרוק המכשיר, עבודת סבלות בתוך בית הלקוח ופתיחת המכשיר בבית לקוח, כל שינוי יגרור חיוב מול המוביל בלבד ואינו באחריות אלקטריק סייל!!!
למוצרים הבאים המכירה כוללת הדרכה והרכבה שלא במעמד המשלוח, וחובת הצרכן לתיאום ההתקנה:
1.באחריות הלקוח לתאם טלפונית מול נותן השרות את ההתקנה המוצר שנרכש.
2.מכונות כביסה, מדיחי כלים (לא כולל הרכבת דלת למדיח אינטגרלי או חצי אינטגרלי).
3.לשאר המוצרים ניתן לרכוש הדרכה בעלות משתנה מול נותני השירות.
4.כיריים גז- אינן מסופקות עם צינור גז וללא הרכבה על ידי הספק(חובה על הלקוח לתאם התקנה ע"י החברה או מתקין גז מוסמך בתוספת תשלום).
5.כיריים אינדוקציה מחייבות התקנה ע"י החברה בתוספת תשלום מול נותן השרות.
2.ניתן דרך האתר בסעיף-"צור קשר" לפנות אלינו ולבצע רק את ההזמנה ,נא להשאיר פרטים על מנת שנוכל לחזור אליכם ובאותו מעמד גם ניתן לספק את פרטי אמצעי התשלום.
5. אלקטריק סייללא תהיה אחראית לכל נזק שנגרם בקשר או בעקבות עם השימוש באתר, לרבות בגין כל מעשה ו/או מחדל של ספק המוצר או השירות הרלוונטיים.
7.העדר אחריות למוצרים. אלקטריק סייל ו/או מי מטעמה אינם אחראים על השירות והאחריות למוצרים המוצעים ומסופקים באתר לאחר מכירתם, לרבות לאחריות בגינם, תיקונם ו/או לאספקת חלקי חילוף, ולמעט כקבוע על פי דין בגין האמור. מובהר, כי האחריות על המוצרים חלה באופן בלעדי על הספקים למעט במוצרים בהם מצוין אחרת בעמוד המוצר.
1.כל המוצרים הינם מאוחסנים במלאי אצל היבוא של המוצר בלבד, אם בשל נסיבות חריגות שלא היו ידועות בעת ההזמנה אזל המוצר המוזמן מהמלאי, תמסר על כך הודעה לצרכן תוך 4 ימי עסקים יתאפשר לו לבטל את העסקה ללא כל גביית דמי ביטול.
2.העסק יסיר מוצרים מהאתר שאזלו מהמלאי לאחר בדיקת מלאי אצל היבואן, או יציין בסמוך אליהם, כי המוצר אזל מהמלאי וכי זמנית לא ניתן לרכוש אותו לאחר בדיקה אצל היבואן.
המוצרים אשר מוצעים באתרינו מצויים ומוחזקים בכל עת במלאי אצל ספק המוצר/מפיץ אשר מיבא את המוצר הנרכש , כל הזמנת ואספקת מוצר באתר כפופה להימצאות מלאי מהספק של המוצר המוצע למכירה, במידה והמוצר אינו קיים במלאי הלקוח אינו יחוייב בתשלום לרבות דמי ביטול.
ב. הודעה על הביטול תימסר בדוא"ל sales.electricsale@gmail.com או בשיחת טלפון 03-5477701
ג. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם+הובלה במידה ונעשתה או תואמה ללקח, המוצר יוחזר על חשבון הצרכן בלבד או שאלקטריק סייל תשלח את חברת ההובלות לאסוף את המוצר בחיוב ע"פ מחירון החברה, מוצר שהוחזר פתוח/ללא אריזה/אריזה קרועה, ינוכה ממחירו 35% בנוסף לדמי הובלה.
ד.בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, המוצר יוחזר על חשבון החברה.
ה. המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי ע"י הלקוח למחסנינו, או סביר באריזתו המקורית ולא פגומה או פתוחה.
ו. לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר.
ז. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב שמסר העסק לחברת האשראי.
ח. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית, מוצרי אלקטרוניקה ורמקולים שחוברו לחשמל לא יתקבלו בחזרה.
החזרת המוצר מבית לקוח בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם לבקשת הלקוח למחסני החברה:
*במקרה שהלקוח ירצה להחזיר את המוצר שרכש ולבטל את העסקה באתר בכפוף לחוק הגנת הצרכן,
יחוייב בנוסף לדמי ביטול עסקה ע"פ החוק גם בעלות החזרת המוצר מביתו בכפוף למחירון מטה (בהובלה חינם עלות ההובלה גלומה בתוך מחיר המוצר)..
מחירון הובלות מבית לקוח למחסני החברה:
1. מקפיא דלת אחת 350 ₪ לכיוון אחד.
2. מקרר 2 דלתות 390 ₪ לכיוון אחד.
3. מקרר 4 דלתות 430 ₪ לכיוון אחד.
4. מקרר 5 דלתות 450 ₪ לכיוון אחד.
5. כל סוגי המוצרים הלבנים (כיריים/מדיח כלים/מייבש כביסה/מכונת כביסה/תנור) 250 ₪
6. כל סוגי הטלוויזיות מ 32 עד 55 אינץ 200 ₪
7. כל סוגי הטלוויזיות מ 65 עד 85 אינץ 270 ₪
תנאי פינוי פסולת אלקטרונית ללא חיוב מבית לקוח :
עבור מוצרי חשמל ואלקטרוניקה בלבד, הינך זכאי/ת למסור, ללא תמורה או עלות פינוי, במעמד קבלת המוצר שרכשת, מוצר דומה למוצר אותו רכשת.
חשוב לדעת:
*המוצר המפונה ("פסולת אלקטרונית") אינו מהווה סכנה בריאותית או סביבתית המונעת פינויו (למשל גז שנפלט ממקרר, או תנור חלוד מאד שלא ניתן לפנותו באמצעים רגילים).
*על המוצר המפונה ("פסולת אלקטרונית") להיות מנותק מזרם החשמל, המים, הגז, או כל חיבור קבוע אחר.
*על המוצר המפונה ("פסולת אלקטרונית") להמצא בפתח הבית במעמד הפינוי. חשוב להבהיר כי לא יפונה מוצר שאינו מוכן לפינוי.
החוק חל על המכשירים הבאים:
1.מכשירי חימום או קירור- מקררים, מקפיאים, מכשירי אדים, קולטי לחות, משאבות חום, מכשירי הסקה.
2.מכשירי אלקטרוניקה- מסכים, צגים, מכשירים הכוללים מסכים ששטחם גדול מ-100 סמ״ר לרבות טלויזיות, מסגרות דיגיטליות, צגים למחשבים ניידים.
3.מכשירי חשמל גדולים- צלע אחת ארוכה מ-50 ס״מ.
4.מכשירי חשמל המשמשים לבישול או חימום מזון- תנורים חשמליים, כיריים חשמליות, מיקרוגלים.
5.מכשירים נוספים לבית- מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחי כלים.
6.שוב נציין כי החובה שלכם היא לעדכן את השירות שלנו בכך שאתם מבקשים איסוף ופינוי הפסולת, ולעמוד באופן ברור בכל התנאים שהוצגו
*לא ניתן לפנות מוצרים המחייבים פינוי בהובלה חריגה, כמו מנוף, או במקרה של פירוק דלתות מקרר שאינו עובר בדלת. במצבים אלה תחול חובת תשלום על הצרכן.
כל האמור לעיל כפוף לחוק בטיפול פסולת אלקטרונית וסוללות התשע״ה 2012.
במקרים הבאים הנחשבים לפינוי חריג ובאישור הלקוח מראש, רשאי המשווק לדרוש מהלקוח תשלום בגין פינוי המוצר הישן בהתאם לתעריף שנקבע להובלות חריגות והכל בהתאם להוראות "נוהל פינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית לקוח" של המשרד להגנת הסביבה מיום 24.07.2017.
קיים חיוב על איסוף (פינוי חריג) במקרים הבאים בלבד והתשלום ישירות למוביל בבית לקוח:
כאשר הציוד הישן נמצא בקומה שלישית ומעלה בבניין שבו אין מעלית או כאשר לא ניתן להשתמש במעלית לשם הורדת הציוד הישן.
מוצר מעל קומה שניה ללא מעלית תחול חובת תשלום על הצרכן של 50 ₪ למוצר לבן לכל קומה , 80 ₪ עבור מקרר.
על המוצר המפונה להיות זהה למוצר שנרכש.
כאשר יש צורך בפירוק חלק מהציוד הישן (למשל, פירוק דלת מקרר על מנת לפנותו).
במידה והלקוח מביא בעצמו את הציוד הישן לכניסת הבניין לא יגבה תשלום בגין הפינוי.
לא יתבצע פינוי של ציוד ישן באמצעות מנוף.
לא יתבצע פינוי פסולת מוצרי גז הכולל: כיריים גז,מוצרי חימום גז וגריל גז.
חוק איסוף ופינוי מוצר חשמלי מתייחס רק למוצרי חשמל (שקע ותקע) כפי שכתוב בחוק ואינו מתייחס למוצרי גז או לשאר המוצרים באתר שהם לא מוצרים חשמליים.
היעדר אחריות לתכנים ותיאורי המוצרים:
1.כל התכנים והמידע המוצג באתר בהתייחס לכל אחד מהמוצרים, לרבות שם המוצר, תיאורו, תמונות המוצר והמפרט הטכני נמסר למפעילי האתר על ידי ספק המוצר ומצוי באחריותו הבלעדית והמלאה. אלקטריק סייל אינה מפקחת על המידע ונכונותו. האחריות למידע, טיבו ואמינותו מוטלת, על ספק המוצר בלבד. אלקטריק סייל אינה אחראית על תיאור המוצר כפי שנמסר על ידי ספק מוצר המפורסם באתר, ולא יישאו באחריות לכל נזק שיגרם ו/או עלול היה להיגרם כתוצאה מתיאור המוצר באתר, לרבות שם המוצר, תמונות המוצר, המפרט הטכני של המוצר וכיוצב'.
2.במקרים של תוכן המפר זכויות של צדדים שלישיים לרבות זכויות יוצרים וסימני מסחר, אלקטריק סייל תפעל להסיר את התוכן המפר תוך זמן סביר ממועד קבלת הודעה על ההפרה הנטענת.
3.אלקטריק סייל לא תשא באחריות לכל נזק שנגרם בקשר או בעקבות עם השימוש באתר, לרבות בגין כל מעשה ו/או מחדל של ספק מוצר המוצג באתר.
2.ניתן דרך האתר בסעיף-"צור קשר" לפנות אלינו ולבצע רק את ההזמנה ,נא להשאיר פרטים על מנת שנוכל לחזור אליכם ובאותו מעמד גם ניתן לספק את פרטי אמצעי התשלום.
העסק יתקן הטעות ויאפשר ביטול והשבת מלוא הכסף ששילם הצרכן ללא דמי ביטול!!!!