תקנון האתר

תקנון רכישת מוצרים דרך אתר אלקטריק סייל מוצרי חשמל ואלקטרוניקה
 
ממליצים לכם לקרוא היטב את התקנון טרם רכישת באתר!!!

לקוח יקר עקב המלחמה שאנו נמצאים בה יתכנו מחסורי ועיכובים באספקה עמכם סליחה לכן אין חיוב אלא תפיסת מסגרת למשך 4 ימים מרגע ביצוע העסקה!


תקנון והסבר כללי:

1.אתר אלקטריק סייל מאפשר לך הלקוח לרכוש מוצרים נבחרים מהמגוון העצום הקיים ברשותנו בכל הקטגוריות האפשריות מוצרים חדשים בלבד ממיטב היצרנים.

2.התמונות והמוצרים באתר הינם להמחשה הבלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר או חלקן לבין המוצרים הנמכרים בפועל.

3.אתר אלקטריק סייל מאובטח בטכנולוגיית האבטחה המתקדמת ביותר בתחום המסחר האלקטרוני בפרוטוקול SSL ,המאפשר קנייה בטוחה ביותר דרך האתר.

4.אלקטריק סייל מתחייבת לספק את המוצרים עד 21 ימי עסקים ממועד אישור חברת האשראי.

5.אלקטריק סייל רשאית לשנות את מחיר המוצר ללא כל הודעה מוקדמת.

6.המוצרים אשר מוצעים באתרינו מצויים ומוחזקים בכל עת במלאי אצל ספק המוצר/מפיץ אשר מייבא את המוצר הנרכש.

7.הנך מסכים ומאשר שקראת בעיון ובדקדוק את פרטי תקנון זה וכן כי אתה מקבל על עצמך, ללא סייג, באופן בלתי חוזר, את כל האמור בתקנון זה. תקנון זה מהווה הסכם לכל דבר וענין בין החברה לבינך. אם אינך מסכים לתנאי כלשהו מתנאי השימוש, עליך להפסיק באופן מידי את השימוש באתר.

8.לשם נוחות הקריאה הדברים מנוסחים בלשון זכר, אולם מתייחסים לגברים ונשים כאחד. מקום בו נכתבים הדברים בלשון רבים, הכוונה גם ללשון יחיד, ולהיפך.

גיל הרכישה:
תנאי לרכישה באתר כי הרוכש הינו בן 18 שנים ומעלה.
מחירי המוצרים המוצגים באתר:
1.המחירים הנקובים באתר אינם כוללים דמי משלוח, אלא אם צוין אחרת במפורש.

2.אקלטריק סייל רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר ו/או תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת  והעדכונים יפורסמו באתר. המחיר התקף ביחס לרכישה שבוצעה הינו המחיר שהופיע באתר בעת השלמת תהליך הרכישה. במידה שמחיר מוצר עודכן באתר בטרם השלמת תהליך הרכישה, המחיר יתעדכן בסל והמחיר המחייב יהיה זה המופיע בסל במועד הרכישה.

3.אקלטריק סייל אינה מתחייבת שמחירי המוצרים המפורסמים באתר הנם המחירים הזולים ביותר.

4.אם למשתמש קיים קוד קופון, ניתן יהיה להזין אותו תוך בעת רכישת המוצר תחת לשונית "קופון הנחה" שבעמוד הסל. 

5.במקרה של משלוח חינם יש להבין שעלות המשלוח גולמה במחיר המוצר.
 
מפרט טכני של המוצר הנרכש:

1.המפרט הטכני באתר הוא המחייב ונלקח ישירות ממפיץ המוצר/יבואן המוצר, על מידע נוסף שמתקבל ע"י איש המכירות דרך הטלפון מהווה המלצה בלבד ולא יחייב את אלקטריק סייל, בדיקת המפרט באחריות הלקוח בלבד!
2.אלקטריק סייל לא מתחייבת על צבע מסויים למוצר, באחריות הלקוח לוודא טלפונית אם הוא מעוניין בצבע מסוים ומחויבותו לציין זו בהזמנה באתר או בשיחה טלפונית מול נציג מכירות.
 
3.התמונות באתר הן להמחשה בלבד, יתכן הבדל בין התמונה המוצגת לבין המוצר המתקבל בפועל.

דמי משלוח:

1.מחיר דמי המשלוח הוא תוצר סופי של מספר פרמטרים, ואינו קבוע או מחייב. (מחיר דמי משלוח של מוצר מסוים עשוי להיות גבוה/נמוך ממחיר דמי המשלוח של מוצר אחר זהה לו).

2.המחירים המפורסמים, תקפים ונכונים לגבולות מדינת ישראל, וגבולות הקו הירוק בלבד, וכוללים מע"מ.

3.במקרה של משלוח חינם יש להבין שעלות המשלוח גולמה במחיר המוצר וההובלה חינם בין גדרה לחיפה בלבד.

4.ייתכנו תוספות מחיר מעבר לקו הירוק/אזורים מרוחקים, כפי שגובות חברות ההובלה השונות, ולכן ייתכן מצב בו יפורסם "משלוח חינם" אך מעבר לקו הירוק/אזורים מרוחקים תדרש תוספת תשלום.

5.מחירי המשלוחים לא כוללים תוספות מיוחדות (פירוק דלתות, הובלת מנוף באם אין מפתח או דרך להבאת הפריט לבית הלקוח), תוספות עבור משלוח ייגבו על ידי חברות ההובלה בעת ההובלה ואינן קשורות לעסקה.

6.דמי המשלוח לא כוללים פתיחה של מוצר או פירוקו מאריזה.

7.הובלה חוזרת לאחר תיאום ראשוני ואי הימצאות הלקוח במקום המסירה, תחוייב על פי מחירון החברה המופיע מטה.

8.במקרים בהם ירצה הלקוח להחזיר את האתר בכפוף לחוק הגנת הצרכן, יחוייב בעלות משלוח לביתו ובהחזרתו ע"פ מחירון החברה.

זמני אספקה לבית לקוח ע"י חברת הובלות:

1.ספירת ימי העסקים תחל לאחר אימות פרטי הלקוח מול נציג מכירת טלפוני וושליחת חשבונת חיוב ולא מרגע ביצוע ההזמנה באתר, הזמנה שנעשתה לאחר השעה 10 בבוקר תחשב ליום העסקים הבא.

2.אם קיים מרחק הליכה העולה על 20 מטר מבית מגוריו של הצרכן בשל חניה מרוחקת, חוסר גישה לביתו,
תחול תוספת תשלום כעלות קומה נוספת 50 ₪ ישירות למוביל בהתאם למוצר.

3.עבודה פרטית ע"י המוביל בבית לקוח: תשלום למוביל מהווה את הסכמתו של הלקוח לעבודה וכל זאת בעוד שניתנו לו הסברים טרם תחילת העבודה.

4.כלל המוצרים יסופקו לפי זמן האספקה המצויין בדף המוצר (לא כולל שישי, שבת ומועדי ישראל) בין גדרה לחיפה לאחר קבלת כל האישורים הדרושים לרבות אישור חב' האשראי מיום לאחר ההזמנה בפועל !

5.לאיזורים מרוחקים / מעבר לקו הירוק , יש אפשרות לעיכוב של  עד 14 ימי עסקים נוספים לאזורים מעבר לקו הירוק ולאזור רמת הגולן/סובב כנרת/צפת ולאזורים גדרה דרומה.

6.משלוח חינם המוגדר באתר הינו מאזורים גדרה עד הקריות בלבד, איזורים מעבר לערים אלו  ויגבה תשלום נוסף מול נציג טלפוני. בין 139 ₪ ל 300 ₪ תלוי בסוג המוצר.

7.שעות האספקה הינו בין השעות שמונה בבוקר ועד לחמש אחר הצהריים ללא ימי שישי, אלא אם כן נסגר אחרת מול הלקוח טלפוני או הבודעת סמס מול הלקוח.

8.הלקוח יקבל בהודעה סמס או שיחה טלפונית מחברת ההובלות את טווח השעות שבו עליו להיות בבית.

9.ביום ההגעה הלקוח יקבל התראה חצי שעה טרם הגעת המוביל לבית, במידה והלקוח לא יהיה זמין בטווח השעות שנקבע לו מראש יבוטל המשלוח ויקבע לו מועד חדש למשלוח בעלות הובלה נוספת לפי מחירון החברה.

10.שירותי ההובלה באתר הינם עד פתח הבית ואינם כוללים סבלות בתוך בית הלקוח ופרוק דלתות במידת הצורך.

תוספת מחיר לאספקה לאזורים מרוחקים שגובות חברות ההובלה:

1.אספקה לאזורי רמת הגולן/סובב כנרת/צפת או באר שבע דרומה או אזורים אחרים בהתאם ליכולת ההגעה של חב ההובלות ובעלות נוספת של בין 130 ₪ ל 250 ₪ שקל נוספים, תלוי בסוג המוצר.

מקרים חריגים בהם יש צורך בתוספת תשלום ישירות למוביל בבית לקוח:

תוספת קומה מקומה ג' לבניין שאינו על עמודים  – 50 ₪

תוספת לקומה עליה/ירידה בתוך בית פרטי – 50 ₪

תוספת הורדת מוצר ישן של הלקוח בתוך הבית  -50 ש"ח לקומה

תוספת הורדת מוצר ישן של הלקוח מקומה שלישית ללא מעלית -50 ש"ח  לקומה

תוספת קומה בבניין מקומה ג' שאינו על עמודים למקרר דלת ליד דלת – 70 ₪

פירוק דלתות למקרר דלת מעל דלת – 120 ₪

פירוק דלתות מקרר דלת ליד דלת ומקרר  – 160 ₪ 

תוספת לקומה בתוך הבית (מדרגות ספירלה) – אין אישור לעלות את המוצר והלקוח חייב לעדכן אותנו טרם הרכישה! 

עלות ההובלה לא כוללת את הדברים הבאים והינה באחריות הלקוח בלבד:

הרכבת המכשיר שנרכש, הזמנת מנוף, שרותי סנפלינג, פתיחת ופרוק המכשיר, עבודת סבלות בתוך בית הלקוח ופתיחת המכשיר בבית לקוח, כל שינוי יגרור חיוב מול המוביל בלבד ואינו באחריות אלקטריק סייל!!!

למוצרים הבאים המכירה כוללת הדרכה והרכבה שלא במעמד המשלוח, וחובת הצרכן לתיאום ההתקנה:

1.באחריות הלקוח לתאם טלפונית מול נותן השרות את ההתקנה המוצר שנרכש.

2.מכונות כביסה, מדיחי כלים (לא כולל הרכבת דלת למדיח אינטגרלי או חצי אינטגרלי).

3.לשאר המוצרים ניתן לרכוש הדרכה בעלות משתנה מול נותני השירות.

4.כיריים גז- אינן מסופקות עם צינור גז וללא הרכבה על ידי הספק(חובה על הלקוח לתאם התקנה ע"י החברה או מתקין גז מוסמך בתוספת  תשלום).

5.כיריים אינדוקציה מחייבות התקנה ע"י החברה בתוספת תשלום מול נותן השרות.

אחריות ושירות:
 
1.האחריות על מגוון המוצרים תחול על היבואנים והספקים של המוצרים בלבד, מומלץ לשמור את חשבונית המקור בסמוך לספח האחריות. לא תנתן אחריות על מוצרים הדורשים הובלה / אשר נאספו עצמאית ודורשים התקנה או הרכבה / הרכבה באופן עצמאי. תנאי האחריות בכפוף לתנאים המלאים והתקנון שפורסם על ידי היבואן.

2.ניתן דרך האתר בסעיף-"צור קשר" לפנות אלינו ולבצע רק את ההזמנה ,נא להשאיר פרטים על מנת שנוכל לחזור אליכם ובאותו מעמד גם ניתן לספק את פרטי אמצעי התשלום.

3.האחריות של כלל המוצרים המופיעים באתר הינה של היבואן\נותן השרות של המוצר בלבד ולא של אלקטריק סייל.
4. אלקטריק סיילאין ולא תהיה אחריות לתוכן/מידע המפורסם באתר (לרבות ביחס למוצרים ומאפייניהם) שמקורו בצדדים שלישיים (למשל – יצרן המוצר ו/או היבואן ו/או ספק השירות). באתר עשויים להיכלל לינקים (קישורים) לאתרי אינטרנט של צדדים שלישיים, שאינם באחריות החברה ולא מופעלים על-ידה. אין בהפניה לקישורים כאמור כדי להוות אחריות כלשהי מצד החברה בקשר לתכנים/פרסומים המופיעים באתרים המקושרים (לרבות לא בקשר לאמינותם, תקינותם ו/או חוקיותם) ו/או בקשר לשימוש שייעשה באותם אתרים מקושרים. 

5. אלקטריק סייללא תהיה אחראית לכל נזק שנגרם בקשר או בעקבות עם השימוש באתר, לרבות בגין כל מעשה ו/או מחדל של ספק המוצר או השירות הרלוונטיים.
6. אלקטריק סייל לא תישא בכל אחריות או חבות למעט כאמור מפורשות בהסכם זה ובהתאם להוראות הדין שאין להתנות עליהם.

7.העדר אחריות למוצרים.  אלקטריק סייל  ו/או מי מטעמה אינם אחראים על השירות והאחריות למוצרים המוצעים ומסופקים באתר לאחר מכירתם, לרבות לאחריות בגינם, תיקונם ו/או לאספקת חלקי חילוף, ולמעט כקבוע על פי דין בגין האמור. מובהר, כי האחריות על המוצרים חלה באופן בלעדי על הספקים למעט במוצרים בהם מצוין אחרת בעמוד המוצר.
8.העדר אחריות לתכנים ותאורי מוצרים. אלא אם כן נכתב אחרת, כל מידע ומיצג המוצג באתר לגבי שירות ואחריות בגין המוצרים, נמסרו למפעילת האתר ע"י הספקים והינם באחריותם הבלעדית והמלאה של הספקים.
9.העדר אחריות לפעולות בניגוד לחוק. מפעילת האתר לא תישא בכל אחריות לפעילות בלתי חוקית שתיעשה על ידי משתמש באתר.
10.העדר אחריות במקרה של טעות ברורה. נפלה טעות קולמוס חריגה וברורה על פניה בתיאור מוצר או שירות כלשהו, כגון מחיר הנקוב באגורות במקום בשקלים או מחיר לא סביר בהשוואה למחירו בשוק, לא יחייב הדבר את מפעילת האתר. תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין המוצרים הנמכרים בפועל.
11.העדר אחריות לנזקים עקיפים או מיוחדים מכל סוג. מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל,  אלקטריק סייל לא תהא אחראית לנזקים ישירים ומוחשיים בלבד שייגרמו למשתמש, כתוצאה משימוש באתר, ולא תישא בכל נזק עקיף, תוצאתי או מיוחד, לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו למשתמש או למי מטעמו מכל סיבה שהיא.

 מחסור במלאי:
                                                       
1.כל המוצרים הינם מאוחסנים במלאי אצל היבוא של המוצר בלבד, אם בשל נסיבות חריגות שלא היו ידועות בעת ההזמנה אזל המוצר המוזמן מהמלאי, תמסר על כך הודעה לצרכן תוך 4 ימי עסקים  יתאפשר לו לבטל את העסקה ללא כל גביית דמי ביטול.

2.העסק יסיר מוצרים מהאתר שאזלו מהמלאי לאחר בדיקת מלאי אצל היבואן, או יציין בסמוך אליהם, כי המוצר אזל מהמלאי וכי זמנית לא ניתן לרכוש אותו לאחר בדיקה אצל היבואן.
3.לתשומת ליבך לקוח יקר:
 המוצרים אשר מוצעים באתרינו מצויים ומוחזקים בכל עת במלאי אצל ספק המוצר/מפיץ אשר מיבא את המוצר הנרכש , כל הזמנת ואספקת מוצר באתר כפופה להימצאות מלאי מהספק של המוצר המוצע למכירה, במידה והמוצר אינו קיים במלאי הלקוח אינו יחוייב בתשלום לרבות דמי ביטול.
 
ביטול עסקה:

א. לקוח זכאי לבטל עסקה ע"פ  חוק הגנת הצרכן מיום ביצוע העסקה ועד ארבעה עשר ימים ממועד קבלת הטובין, או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים המנויים בסעיף 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן (לפי המאוחר מביניהם)

ב. הודעה על הביטול תימסר בדוא"ל sales.electricsale@gmail.com או בשיחת טלפון 03-5477701

ג. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם+הובלה במידה ונעשתה או תואמה ללקח, המוצר יוחזר על חשבון הצרכן בלבד או שאלקטריק סייל תשלח את חברת ההובלות לאסוף את המוצר בחיוב ע"פ מחירון החברה, מוצר שהוחזר פתוח/ללא אריזה/אריזה קרועה, ינוכה ממחירו 35% בנוסף לדמי הובלה.

ד.בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, המוצר יוחזר על חשבון החברה.

ה. המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי ע"י הלקוח למחסנינו, או סביר באריזתו המקורית ולא פגומה או פתוחה.

ו. לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר.

ז. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב שמסר העסק לחברת האשראי.

ח. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית, מוצרי אלקטרוניקה ורמקולים שחוברו לחשמל לא יתקבלו בחזרה.
גביית דמי ביטול בעת החזרה:דמי הביטול העסקה כוללים את עלות הסליקה של חברת האשראי ועלות ההובלה גם אם עדיין המוצר אינו נשלח ללקוח מפני שבעת סגירת ההזמנה של הלקוח אנו מזמינים חברת שילוח ומחויבים במחיר השילוח מבעוד מועד, לפיכך יגבה בנוסף לדמי הביטול גם את עלות המשלוח גם אם הוא לא צוין על המוצר מפני שהוא חל על אלקטריק סייל בעת רכישת המוצר..

החזרת המוצר מבית לקוח בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם לבקשת הלקוח למחסני החברה:

*במקרה שהלקוח ירצה להחזיר את המוצר שרכש ולבטל את העסקה באתר בכפוף לחוק הגנת הצרכן,
יחוייב בנוסף לדמי ביטול עסקה ע"פ החוק גם בעלות החזרת המוצר מביתו בכפוף למחירון מטה (בהובלה חינם עלות ההובלה גלומה בתוך מחיר המוצר)..

מחירון הובלות מבית לקוח למחסני החברה:

1. מקפיא דלת אחת 350 ₪ לכיוון אחד.
2. מקרר 2 דלתות 390 ₪ לכיוון אחד.
3. מקרר 4 דלתות 430 ₪ לכיוון אחד.
4. מקרר 5 דלתות 450 ₪ לכיוון אחד.
5. כל סוגי המוצרים הלבנים (כיריים/מדיח כלים/מייבש כביסה/מכונת כביסה/תנור) 250 ₪
6. כל סוגי הטלוויזיות מ 32 עד 55 אינץ  200 ₪
7. כל סוגי הטלוויזיות מ 65 עד 85 אינץ  270 ₪

תנאי פינוי פסולת אלקטרונית ללא חיוב מבית לקוח :

1.בהתאם להוראות החוק לטיפול בציוד אלקטרוני, חשמלי  התשע"ב 2012 (סעיפים 30 א' 30 ג')
עבור מוצרי חשמל ואלקטרוניקה בלבד, הינך זכאי/ת למסור, ללא תמורה או עלות פינוי, במעמד קבלת המוצר שרכשת, מוצר דומה למוצר אותו רכשת.

2.חובה על הלקוח לעדכן את השירות שלנו בטלפון או בעת ביצוע ההזמנה באתרינו בכך שאתם מבקשים איסוף ופינוי הפסולת ולעמוד באופן ברור בכל התנאים שיוצגו להלן:

חשוב לדעת:

*המוצר המפונה ("פסולת אלקטרונית") אינו מהווה סכנה בריאותית או סביבתית המונעת פינויו (למשל גז שנפלט ממקרר, או תנור חלוד מאד שלא ניתן לפנותו באמצעים רגילים).
*על המוצר המפונה ("פסולת אלקטרונית") להיות מנותק מזרם החשמל, המים, הגז, או כל חיבור קבוע אחר.
*על המוצר המפונה ("פסולת אלקטרונית") להמצא בפתח הבית במעמד הפינוי. חשוב להבהיר כי לא יפונה מוצר שאינו מוכן לפינוי.

החוק חל על המכשירים הבאים:

1.מכשירי חימום או קירור- מקררים, מקפיאים, מכשירי אדים, קולטי לחות, משאבות חום, מכשירי הסקה.
2.מכשירי אלקטרוניקה- מסכים, צגים, מכשירים הכוללים מסכים ששטחם גדול מ-100 סמ״ר לרבות טלויזיות, מסגרות דיגיטליות, צגים למחשבים ניידים.
3.מכשירי חשמל גדולים- צלע אחת ארוכה מ-50 ס״מ.
4.מכשירי חשמל המשמשים לבישול או חימום מזון- תנורים חשמליים, כיריים חשמליות, מיקרוגלים.
5.מכשירים נוספים לבית- מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחי כלים.
6.שוב נציין כי החובה שלכם היא לעדכן את השירות שלנו בכך שאתם מבקשים איסוף ופינוי הפסולת, ולעמוד באופן ברור בכל התנאים שהוצגו

*לא ניתן לפנות מוצרים המחייבים פינוי בהובלה חריגה, כמו מנוף, או במקרה של פירוק דלתות מקרר שאינו עובר בדלת. במצבים אלה תחול חובת תשלום על הצרכן.
כל האמור לעיל כפוף לחוק בטיפול פסולת אלקטרונית וסוללות התשע״ה 2012.

בהתאם לחוק (סעיף 30 ד') במכירה של מוצרים קטנים ו/או סוללות אין חובת איסוף מוצר ישן על ידי המוביל. ניתן להשליך את הפסולת בכל אחת ממאות הנקודות של תאגיד מאי אשר פרוסות ברחבי הארץ.מצורף לינק לרשימת מוקדי האיסוף לפסולת של תאגיד מאי לחצו כאן

במקרים הבאים הנחשבים לפינוי חריג ובאישור הלקוח מראש, רשאי המשווק לדרוש מהלקוח תשלום בגין פינוי המוצר הישן בהתאם לתעריף שנקבע להובלות חריגות והכל בהתאם להוראות "נוהל פינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית לקוח" של המשרד להגנת הסביבה מיום  24.07.2017. 

קיים חיוב על איסוף (פינוי חריג) במקרים הבאים בלבד והתשלום ישירות למוביל בבית לקוח:

כאשר הציוד הישן נמצא בקומה שלישית ומעלה בבניין שבו אין מעלית או כאשר לא ניתן להשתמש במעלית לשם הורדת הציוד הישן. 
מוצר מעל קומה שניה ללא מעלית תחול חובת תשלום על הצרכן של 50 ₪  למוצר לבן לכל קומה , 80 ₪ עבור מקרר.
על המוצר המפונה להיות זהה למוצר שנרכש.

כאשר יש צורך בפירוק חלק מהציוד הישן (למשל, פירוק דלת מקרר על מנת לפנותו).

במידה והלקוח מביא בעצמו את הציוד הישן לכניסת הבניין לא יגבה תשלום בגין הפינוי.

לא יתבצע פינוי של ציוד ישן באמצעות מנוף.

לא יתבצע פינוי פסולת מוצרי גז הכולל: כיריים גז,מוצרי חימום גז וגריל גז.

חוק איסוף ופינוי מוצר חשמלי מתייחס רק למוצרי חשמל (שקע ותקע) כפי שכתוב בחוק ואינו מתייחס למוצרי גז או לשאר המוצרים באתר שהם לא מוצרים חשמליים.

פרסום:
החנות נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר על סודיות המידע. החנות מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה.

היעדר אחריות לתכנים ותיאורי המוצרים:

1.כל התכנים והמידע המוצג באתר בהתייחס לכל אחד מהמוצרים, לרבות שם המוצר, תיאורו, תמונות המוצר והמפרט הטכני נמסר למפעילי האתר על ידי ספק המוצר ומצוי באחריותו הבלעדית והמלאה. אלקטריק סייל אינה מפקחת על המידע ונכונותו. האחריות למידע, טיבו ואמינותו מוטלת, על ספק המוצר בלבד. אלקטריק סייל אינה אחראית על תיאור המוצר כפי שנמסר על ידי ספק מוצר המפורסם באתר, ולא יישאו באחריות לכל נזק שיגרם ו/או עלול היה להיגרם כתוצאה מתיאור המוצר באתר, לרבות שם המוצר, תמונות המוצר, המפרט הטכני של המוצר וכיוצב'.

2.במקרים של תוכן המפר זכויות של צדדים שלישיים לרבות זכויות יוצרים וסימני מסחר, אלקטריק סייל תפעל  להסיר את התוכן המפר תוך זמן סביר ממועד קבלת הודעה על ההפרה הנטענת.

3.אלקטריק סייל לא תשא באחריות לכל נזק שנגרם בקשר או בעקבות עם השימוש באתר, לרבות בגין כל מעשה ו/או מחדל של ספק מוצר המוצג באתר.

אחריות ושירות:
 
1.בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (אחריות ושרות לאחר מכירה), אם במהלך שנת האחריות הראשונה, המוענקת למוצרי חשמל ואלקטרוניקה שמחירם 150 ש"ח ומעלה, הפסיק היבואן את פעולתו, העסק ייכנס לנעליו ועליו לספק אחריות לצרכן.

2.ניתן דרך האתר בסעיף-"צור קשר" לפנות אלינו ולבצע רק את ההזמנה ,נא להשאיר פרטים על מנת שנוכל לחזור אליכם ובאותו מעמד גם ניתן לספק את פרטי אמצעי התשלום.

3.האחריות של כל המוצרים המופיעים באתר הינה של היבואן/מפיץ המוצר של המוצר בלבד ולא של אלקטריק סייל.
 
 
אם נפלה טעות חריגה וברורה על פניה ובתום לב בתיאור המוצר או מחירו, לא יחייב הדבר את העסק.
  העסק יתקן הטעות ויאפשר ביטול והשבת מלוא הכסף ששילם הצרכן ללא דמי ביטול!!!!
 
*ט.ל.ח
 
*התמונות להמחשה בלבד יתכן שיהיו הבדלים בין המוצרים לתמונות באתר.
 
שרות לקוחות בשעות הפעילות בלבד:
שעות פעילות  09:30 - 17:30  03-5477701
 
דלג לתוכן מרכזי

אפשרויות משלוח לבחירה בקופה

  • איסוף עצמי בחינם