כיריים אינדוקציה סמג

כיריים אינדוקציה סמג

במהלך ההיסטוריה ידע הבישול תהפוכות רבות. מבישול בתוך האש הגלויה עברנו לבישול על גבי הפתילייה שהייתה כאן בעולם עד לפני שישים שנה בסך הכול. מאז, הכול היסטוריה כמו שאומרים... הבישול על גז כבש לגמרי את עולם הבישול ונראה היה כי משם כבר אין יותר לאן להתקדם. אך מסתבר שהעולם המתפתח אינו שוקט על שמריו וגם כאן נולדו אפשרויות חדשות. החידוש האחרון בתחום הבישול שמור ללא ספק לתחום האינדוקציה (כיריים אינדוקציה סמג). מה זה כיריים אינדוקציה תלת פזי? האם יש כיריים זכוכית לבן או כיריים זכוכית שחור? ננסה ללמוד מעט על כיריים אינדוקציה סמג.

כיריים זכוכית לבן

המטבח המודרני מחפש את העיצוב החלק והנעים לעין. כיריים אינדוקציה סמג קיים כיום בצבעים שונים והוא מציע כיריים זכוכית לבן כמו גם כיריים זכוכית שחור, כאשר אפשר לשלב את הכיריים הללו בכל מטבח ולכל עיצוב. מדובר בפתרון חדשני שלא מעמיס על המטבח את כל מה שהביאה אתה הכיריים המוכרות לנו הפועלות באמצעות גז. אין חלקים המורכבים על גבי הכיריים. אין ראשי גז ואין חצובות. משטח נאה וחלק הניצב לו על השיש ומציע את כל פתרונות הבישול. אלקטר סייל מציעה - כיריים אינדוקציה סמג כמו גם כיריים של חברת בוש. חברות רבות נוספות מציעות אף הן את המוצר כך יש לנו בהחלט מבחר מכובד ומגוון גדול של אפשרויות. כיריים אינדוקציה תלת פזי נותנת לנו את המענה הנדרש במטבח המודרני, כפי שנפרט בהמשך.

כיריים אינדוקציה תלת פזי

חיבור תלת פאזי של כיריים אינדוקציה תלת פזי, הוא ברוב המקרים תנאי הכרחי ובסיסי עבור הכיריים בעלות שלושה גופי חימום. זאת בגלל ההספק הגבוה הנדרש מהכיריים הללו. קיימים אמנם דגמים של כיריים אינדוקציה סמג המאפשרות גם כן חיבור רגיל חד פאזי אך במקרים כאלו חשוב מאוד לברר מה גודל הנתיך הנדרש. לרוב הוא ינוע בין 25 עד 30 אמפר. לקוחות המתעניינים בדגמים השונים של כיריים אינדוקציה כמו כיריים אינדוקציה סמג יוכלו למצוא מענה מגוון עם אפשרויות לבחירה בין כיריים זכוכית לבן לבין כיריים זכוכית שחור כאשר הכיריים הללו יוכלו להשתלב היטב בכל עיצוב נבחר.

כיריים זכוכית שחור

כיריים אינדוקציה סמג קיימת כיום בצבעים שונים. כך יש לנו כיריים זכוכית שחור העשוי להשתלב היטב במטח המעוצב בצעי שחור לבן. יש גם כיריים זכוכית לבן שנותנת מענה מושלם למטבח לבן במראה נקי במיוחד.

אלקטריק סייל – למי שרוצה לשמוע על כיריים אינדוקציה סמג, כיריים אינדוקציה תלת פזי ועוד!

 

דלג לתוכן מרכזי

אפשרויות משלוח לבחירה בקופה

  • איסוף עצמי בחינם