מוצרי חשמל אל ג'י

מוצרי חשמל אל ג'י

תחרות עזה, שלא לומר אכזרית ניטשת בין חברות הייצור השונות של מוצרי החשמל לבית. אך אין ספק כי הכוכבים הראשיים הם מוצרי חשמל אל ג'י מוצרי חשמל האייר, מוצרי חשמל ליבהר וגם מוצרי חשמל סאב זירו. למעשה אפשר לקבוע כי ישנה איזושהי חלוקה כאשר כל אחת מהחברות הללו טובה בתחום מסוים ביחס לאחרות. כך שאף אחד לא חייב 'להתחתן' דווקא עם מוצרי חשמל אל ג'י. אפשר לרכוש מקרר מבית ליבהר או סאב זירו. מכונת כביסה מבית אל ג'י, מייבש של חברת הייאר ומכשיר סלולארי מבית סמסונג... כך אנחנו 'טועמים' מכולם ונהנים מהיתרונות של כל אחת מהן.

מוצרי חשמל האייר

מוצרי חשמל האייר למעשה משווקים כיום על ידי חברת הייאר. החברה מציעה את כל מוצרי החשמל לבית כאשר היא עמלה כל העת על ייצור מכשירי חשמל נוספים, קטנים וגם גדולים. כך ניתן למצוא היום מקררים מתוצרתה, לצד מצלמות, מחשבים ניידים וגם כלי מטבח קטנים. גם מי שהיה נעול עד כה רק על מוצרי חשמל אל ג'י, כדאי לו להיפתח ולשמוע על מוצרים של יצרניות נוספות. כמו מוצרי חשמל ליבהר, מוצרי חשמל סאב זירו ועוד. מוצרי חשמל מבית הייאר נותנים מענה איכותי במיוחד, בדומה למתחרים, מוצרי חשמל אל ג'י.

מוצרי חשמל ליבהר

מוצרי חשמל ליבהר אלו הם מוצרי יוקרה המגיעים אלינו מגרמניה. בעיקר מוכרים המקררים והמקפיאים מתוצרתה. כאשר מדובר ברכישת מקרר מבקשים רבים לבחון את היתרונות והחסרונות של החברות השונות והם מעמידים את מוצרי חשמל אל ג'י מול מוצרי חשמל האייר. או מוצרי חשמל אל ג'י מול מוצרי חשמל סאב זירו. אבל כפי שכבר אמרנו, כשמדובר בתחום ייצור ספציפי, לעיתים יש בהחלט מקום להאמין כי החברה אכן משקיעה את כל כולה באותו פס ייצור ועל כן האיכות שלה תהיה טובה ביחס למתחרים.

מוצרי חשמל סאב זירו

אז אם את מוצרי חשמל אל ג'י כולם מכירים ועל  מוצרי חשמל האייר או מוצרי חשמל ליבהר כולם כבר שמעו, הרי שאת מוצרי חשמל סאב זירו לא כולם זכו להכיר. מדובר בחברה המובילה כיום בתחום המקררים ובתחום מקררי היין. מדובר בפס ייצור עם קווים אלגנטיים ואסתטיים, המעניקים את המענה המושלם למטבח. הם משתלבים היטב עם הרהיטים במטבח ויוצרים מראה יוקרתי במיוחד.

אלקטריק סייל – המענה המושלם למוצרי חשמל ביתיים.

אלקטריק סייל – כל השמות הגדולים תחת קורת גג אחת!

דלג לתוכן מרכזי

אפשרויות משלוח לבחירה בקופה

  • איסוף עצמי בחינם