תקנון
באחריות הלקוח לוודא שהמוצר שהזמין נכנס לפתח ביתו/חדר שרות/חדר כביסה/מטבח!
*עלות הובלה מחושבת במחיר של 160 שקל לכיוון במקרה של ביטול עסקה.
2.השעות בהן ניתן לבצע איסוף בימי חול 09:30-18:30, בימי ששי וערבי חג 09:00-14:00 .
זמני אספקה :
כלל המוצרים יסופקו עד 10 ימי עסקים (לא כולל שישי, שבת ומועדי ישראל) בין גדרה לחיפה לאחר קבלת כל האישורים הדרושים לרבות אישור חב' האשראי ולא מיום ההזמנה!!!
לאיזורים מרוחקים / מעבר לקו הירוק , יש אפשרות לעיכוב של 5 עד 8 ימי עסקים נוספים ויתכן תוספת תשלום בהתאם למיקום היישוב מעבר לקו ולאזור רמת הגולן ולאזור באר שבע דרומה
אספקה לאזורים מרוחקים:
אספקה לאזורי צפת צפונה או באר שבע דרומה או אזורים אחרים בהתאם ליכולת ההגעה של חב ההובלות ובעלות נוספת של בין 100 ל 180 שקל נוספים
מקרים חריגים בהם יש צורך בתוספת תשלום להובלה:
פירוק דלתות למקרר דלת מעל דלת – 120 ₪
פירוק דלתות מקרר דלת ליד דלת ומקרר – 160 ₪ תוספת קומה מעל קומה ג' לבניין שאינו על עמודים למוצר לבן** – 50 ₪
תוספת קומה מעל קומה ג' לבניין שאינו על עמודים למקרר דלת מעל דלת – 50 ₪
תוספת קומה בבניין מעל קומה ג' שאינו על עמודים למקרר דלת ליד דלת – 70 ₪
תוספת לקומה בתוך בית פרטי – 50 ₪
תוספת לקומה בתוך הבית (מדרגות ספירלה) – אין אישור לעלות את המוצר והלקוח חייב לעדכן אותנו טרם הרכישה
תוספת הורדת מוצר ישן של הלקוח בתוך הבית -50 ש"ח לקומה
תוספת הורדת מוצר ישן של הלקוח מקומה שלישית ללא מעלית -50 ש"ח לקומה
שירותי ההובלה באתר הינם עד פתח הבית ואינם כוללים סבלות בתוך בית הלקוח ופרוק דלתות במידת הצורך.
עלות ההובלה לא כוללת את הדברים הבאים והינה באחריות הלקוח בלבד:
הרכבת המכשיר שנרכש, הזמנת מנוף, שרותי סנפלינג, פתיחת ופרוק המכשיר, עבודת סבלות בתוך בית הלקוח ופתיחת המכשיר בבית לקוח, כל שינוי יגרור חיוב מול המוביל בלבד ואינו באחריות אלקטריק סייל!!!
1.כל המוצרים הינם במלאי אצל היבואן, אם בשל נסיבות חריגות שלא היו ידועות בעת ההזמנה אזל המוצר המוזמן מהמלאי, תמסר על כך הודעה לצרכן תוך 4 ימי עסקים ויסופק לו מוצר חלופי, או יתאפשר לו לבטל את העסקה ללא גביית דמי ביטול.
2.העסק יסיר מוצרים מהאתר שאזלו מהמלאי, או יציין בסמוך אליהם, כי המוצר אזל מהמלאי וכי זמנית לא ניתן לרכוש אותו.
ב. הודעה על הביטול תימסר בדוא"ל sales.electricsale@gmail.com
ג. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם, המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.
ד.בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, המוצר יוחזר על חשבון החברה.
ה. המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי, או סביר באריזתו המקורית.
ו. לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר.
ז. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב שמסר העסק לחברת האשראי.
ח. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית, מוצרי אלקטרוניקה ורמקולים שחוברו לחשמל לא יתקבלו בחזרה.
2.בכדי לרכוש מוצר דרך מכירה אישית תתבקש להירשם ולהציע מחיר רכישה , כאשר בעת ההרשמה כאמור תתבקש למסור את הפרטים הבאים: שם מלא, מספר תעודת זהות, כתובת דואר אלקטרוני, כתובת וטלפון, וכן את פרטי כרטיס האשראי שברשותך. ללא מסירת הפרטים המלאים, לא תוכל להשתתף במכירה. למען הסר ספק, הרשמה לרכישת מוצר דרך מכירה אישית הינה קנייה מיידית של המוצר- כל הצעה זוכה מטופלת באופן מיידי.
3.ליד כל מוצר מופיע תיאור קצר ותמציתי של המוצר, הנמסר באחריותו הבלעדית של הספק.
4.הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית עפ"י חוק. אלקטריק סייל ו/או הספק יהיו רשאים לנקוט בצעדים משפטיים כנגד מגישי פרטים כוזבים. אלקטריק סייל ו/או הספק יהיו רשאים לבטל השתתפות לקוח במכירה, היה ואותו לקוח הגיש פרטים כוזבים או חלקיים.מיד לאחר הגשת ההצעה, מערכת האתר תודיע לך באופן מיידי האם הצעתך זוכה או לא.
5.למען הסר ספק מובהר בזאת כי תנאי מוקדם לתוקף רכישתו של נרשם במכירה אישית הוא אישור חברת כרטיסי האשראי הן לעסקה והן לגביה.
2.ניתן דרך האתר בסעיף-"צור קשר" לפנות אלינו ולבצע רק את ההזמנה ,נא להשאיר פרטים על מנת שנוכל לחזור אליכם ובאותו מעמד גם ניתן לספק את פרטי אמצעי התשלום.
לא יחייב הדבר את העסק, העסק יתקן הטעות ויאפשר ביטול והשבת מלוא הכסף ששילם הצרכן ללא דמי ביטול!!!!
מגדים 9 ראש העין 03-54777701