תקנון

תקנון רכישת מוצרים דרך אתר אלקטריק סייל מוצרי חשמל ואלקטרוניקה מהיבואן לצרכן
 
ממליצים לכם לקרוא את התקנון טרם רכישת באתר!!!

באחריות הלקוח לוודא שהמוצר שהזמין נכנס לפתח ביתו/חדר שרות/חדר כביסה/מטבח!

*עלות הובלה מחושבת במחיר של 160 שקל לכיוון במקרה של ביטול עסקה.

תקנון והסבר כללי:

1.אתר אלקטריק סייל מאפשר לך הלקוח לרכוש מוצרים נבחרים מהמגוון העצום הקיים ברשותנו בכל הקטגוריות האפשריות מוצרים חדשים בלבד ממיטב היצרנים.
2.המובילים ,מוצרי יד שניה ומוצרים מתצוגה לא ניתנים לרכישה באתר אלא רק פיזית בחנות.
3.התמונות והמוצרים באתר הינם להמחשה הבלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר או חלקן לבין המוצרים הנמכרים בפועל.
4.אתר אלקטריק סייל מאובטח בטכנולוגיית האבטחה המתקדמת ביותר בתחום המסחר האלקטרוני בפרוטוקול SSL ,המאפשר קנייה בטוחה ביותר דרך האתר.
5.אלקטריק סייל מתחייבת לספק את המוצרים עד 14 ימי עסקים ממועד אישור חברת האשראי.
6.אלקטריק סייל רשאית לשנות את מחיר המוצר ללא כל הודעה מוקדמת.
 
איסוף עצמי מאולם התצוגה שלנו:
 
1.את מרבית המוצרים החדשים ניתן לאסוף באולם התצוגה הראשי שלנו בכתובת מגדים 9 ראש העין.
2.השעות בהן ניתן לבצע איסוף בימי חול 09:30-18:30, בימי ששי וערבי חג 09:00-14:00 .
3.התמונות להמחשה בלבד.
 

זמני אספקה :

כלל המוצרים יסופקו עד 10 ימי עסקים (לא כולל שישי, שבת ומועדי ישראל) בין גדרה לחיפה לאחר קבלת כל האישורים הדרושים לרבות אישור חב' האשראי ולא מיום ההזמנה!!!

לאיזורים מרוחקים / מעבר לקו הירוק , יש אפשרות לעיכוב של  5 עד 8 ימי עסקים נוספים ויתכן תוספת תשלום בהתאם למיקום היישוב מעבר לקו ולאזור רמת הגולן ולאזור באר שבע דרומה

אספקה לאזורים מרוחקים:

אספקה לאזורי צפת צפונה או באר שבע דרומה או אזורים אחרים בהתאם ליכולת ההגעה של חב ההובלות ובעלות נוספת של בין 100 ל 180 שקל נוספים

מקרים חריגים בהם יש צורך בתוספת תשלום להובלה:

פירוק דלתות למקרר דלת מעל דלת – 120 ₪

פירוק דלתות מקרר דלת ליד דלת ומקרר  – 160 ₪ תוספת קומה מעל קומה ג' לבניין שאינו על עמודים למוצר לבן** – 50 ₪

תוספת קומה מעל קומה ג' לבניין שאינו על עמודים למקרר דלת מעל דלת  – 50 ₪

תוספת קומה בבניין מעל קומה ג' שאינו על עמודים למקרר דלת ליד דלת – 70 ₪

תוספת לקומה בתוך בית פרטי – 50 ₪

תוספת לקומה בתוך הבית (מדרגות ספירלה) – אין אישור לעלות את המוצר והלקוח חייב לעדכן אותנו טרם הרכישה 

תוספת הורדת מוצר ישן של הלקוח בתוך הבית  -50 ש"ח לקומה

תוספת הורדת מוצר ישן של הלקוח מקומה שלישית ללא מעלית -50 ש"ח  לקומה

שירותי ההובלה באתר הינם עד פתח הבית ואינם כוללים סבלות בתוך בית הלקוח ופרוק דלתות במידת הצורך.

עלות ההובלה לא כוללת את הדברים הבאים והינה באחריות הלקוח בלבד:

הרכבת המכשיר שנרכש, הזמנת מנוף, שרותי סנפלינג, פתיחת ופרוק המכשיר, עבודת סבלות בתוך בית הלקוח ופתיחת המכשיר בבית לקוח, כל שינוי יגרור חיוב מול המוביל בלבד ואינו באחריות אלקטריק סייל!!!

 
 מחסור במלאי:
                                                       
1.כל המוצרים הינם במלאי אצל היבואן, אם בשל נסיבות חריגות שלא היו ידועות בעת ההזמנה אזל המוצר המוזמן מהמלאי, תמסר על כך הודעה לצרכן תוך 4 ימי עסקים ויסופק לו מוצר חלופי, או יתאפשר לו לבטל את העסקה ללא גביית דמי ביטול.

2.העסק יסיר מוצרים מהאתר שאזלו מהמלאי, או יציין בסמוך אליהם, כי המוצר אזל מהמלאי וכי זמנית לא ניתן לרכוש אותו.
3.לתשומת ליבך לקוח יקר: המוצרים אשר מוצעים באתרינו מצויים ומוחזקים בכל עת במלאי אצל הספק אשר מיבא מוצר זה, כל הזמנת ואספקת מוצר באתר כפופה להימצאות מלאי מהספק של המוצר המוצע למכירה, במידה והמוצר אינו קיים במלאי הלקוח אינו יחוייב בתשלום לרבות דמי ביטול. במידה והלקוח יהא מעוניין במוצר אחר. שיבחר ע"י אלקטריק סייל בלבד , אלקטריק סייל תעניק לו מחיר מיוחד ממחיר המחירון שלו למוצר החדש שהינו מקביל למוצר שהזמין.
4.כל מוצר שמופיע אצלנו באתר ולא קיים פיזית אצלנו במלאי באולם תצוגה, יסופק תוך 14 ימי עסקים ללקוח במידה והמוצר שהזמין קיים אצל הספק.
 
ביטול עסקה:

א. ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם.
ב. הודעה על הביטול תימסר בדוא"ל sales.electricsale@gmail.com
ג. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם, המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.
ד.בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל  הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, המוצר יוחזר על חשבון החברה.
ה. המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי, או סביר באריזתו המקורית.
ו. לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר.
ז. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב שמסר העסק לחברת האשראי.
ח. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית, מוצרי אלקטרוניקה ורמקולים שחוברו לחשמל לא יתקבלו בחזרה.
גביית דמי ביטול בעת החזרה:דמי הביטול העסקה כוללים את עלות הסליקה של חברת האשראי ועלות ההובלה גם אם עדיין המוצר אינו נשלח ללקוח מפני שבעת סגירת ההזמנה של הלקוח אנו מזמינים חברת שילוח ומחויבים במחיר השילוח מבעוד מועד, לפיכך יגבה בנוסף לדמי הביטול גם את עלות המשלוח גם אם הוא לא צוין על המוצר מפני שהוא חל על סינמה סייל בעת רכישת המוצר.
 
מכירה אישית:
 
1.בשיטת המכירה האישית, רשאים רוכשים להציע מספר הצעות לרכישת מוצר מסוים,במחיר העולה על מחיר המינימום הנקבע על ידי הספק, תוך מתן מספר התשלומים המוצעים על ידו לחלוקת התשלום הכולל. הגשת ההצעות כשלעצמה אינה טעונה תשלום דמי השתתפות. בכל שלב של מתן ההצעה מטעם משתתף מסוים, תועבר הודעה מיידית למשתתף בדבר זכייתו או אי זכייתו.
2.בכדי לרכוש מוצר דרך מכירה אישית תתבקש להירשם ולהציע מחיר רכישה , כאשר בעת ההרשמה כאמור תתבקש למסור את הפרטים הבאים: שם מלא, מספר תעודת זהות, כתובת דואר אלקטרוני, כתובת וטלפון, וכן את פרטי כרטיס האשראי שברשותך. ללא מסירת הפרטים המלאים, לא תוכל להשתתף במכירה. למען הסר ספק, הרשמה לרכישת מוצר דרך מכירה אישית  הינה קנייה מיידית של המוצר- כל הצעה זוכה מטופלת באופן מיידי.
3.ליד כל מוצר מופיע תיאור קצר ותמציתי של המוצר, הנמסר באחריותו הבלעדית של הספק.
4.הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית עפ"י חוק. אלקטריק סייל  ו/או הספק יהיו רשאים לנקוט בצעדים משפטיים כנגד מגישי פרטים כוזבים. אלקטריק סייל  ו/או הספק יהיו רשאים לבטל השתתפות לקוח במכירה, היה ואותו לקוח הגיש פרטים כוזבים או חלקיים.מיד לאחר הגשת ההצעה, מערכת האתר תודיע לך באופן מיידי האם הצעתך זוכה או לא. 
5.למען הסר ספק מובהר בזאת כי תנאי מוקדם לתוקף רכישתו של נרשם במכירה אישית הוא אישור חברת כרטיסי האשראי הן לעסקה והן לגביה.
 
אחריות ושירות:
 
1.בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (אחריות ושרות לאחר מכירה), אם במהלך שנת האחריות הראשונה, המוענקת למוצרי חשמל ואלקטרוניקה שמחירם 150 ש"ח ומעלה, הפסיק היבואן את פעולתו, העסק ייכנס לנעליו ועליו לספק אחריות לצרכן
2.ניתן דרך האתר בסעיף-"צור קשר" לפנות אלינו ולבצע רק את ההזמנה ,נא להשאיר פרטים על מנת שנוכל לחזור אליכם ובאותו מעמד גם ניתן לספק את פרטי אמצעי התשלום.
3.האחריות של כל המוצרים המופיעים באתר הינה של היבואן של המוצר בלבד ולא של אלקטריק סייל.
 
 
* אם נפלה טעות חריגה וברורה על פניה ובתום לב בתיאור המוצר או מחירו,
לא יחייב הדבר את העסק, העסק יתקן הטעות
  ויאפשר ביטול והשבת מלוא הכסף ששילם הצרכן ללא דמי ביטול!!!!
 
*ט.ל.ח
 
*התמונות להמחשה בלבד יתכן שיהיו הבדלים בין המוצרים לתמונות באתר
 
שרות לקוחות בשעות הפעילות בלבד:

מגדים 9 ראש העין 03-54777701
שעות פעילות  09:30 - 18:30 
 
דלג לתוכן מרכזי

אפשרויות משלוח לבחירה בקופה

  • איסוף עצמי בחינם